KatrineKrebs-tekst

Hvad har du brug for?

  • Planlægning og sparring vedr. kommunikationsplaner, PR-strategi, forandrings- og krisekommunikation
  • Videotilrettelæggelse af produktforklaringer, corporate profiler, portrætter og fortællinger samt hele produktionen via samarbejdspartnere
  • Kommerciel tekstforfatning til brochurer, web, nyhedsbreve, salgs- og udbudsmateriale eller andet
  • Cases og artikler i journalistisk, kommerciel eller mediemålrettet form
  • Konvertering af komplekst og teknisk tungt stof til kort og klar tekst
  • Pressemeddelelser og direkte mediekontakt
  • Taler og træning af personlig preformance
  • Debatindlæg til medier – politiske eller personlige
  • Personalemagasin og øvrig intern kommunikation
  • Ghostwriting dokumentarisk og dramatiseret
  • Profilpublikationer varieret i journalistiske genrer

Hvad har andre fået?

Direkte for virksomheder samt som underleverandør for reklamebureauer og produktionsselskaber løser jeg opgaver inden for tekst, video og PR. Videoproduktion udfører jeg ofte i samarbejde med et af produktionsselskaberne Stagbird, Koldby og Creative Republic. For reklamebureauet detKONCEPT skriver jeg større markedsføringsstrategier til nye såvel som eksisterende kunder. Hos detKONCEPT fungerer jeg også som traditionel reklametekstforfatter for Tempur, Jensen’s Bøfhus, 3F byg og andre brands. Desuden står jeg for projektstyring på udvalgte kunder som bl.a. InterComp. Via reklamebureauet pryhl har jeg været kampagneudvikler og presseansvarlig på opgaver for Økologisk Landsforening samt skrevet årets leder, katalogtekster og pressemeddelelser for designvirksomheden Cane-line igennem mange sæsoner. Også reklamebureauerne Promovista, Nørgaard Mikkelsen samt Lindhardt & Krull har jeg leveret til på kunder inden for et bredt spænd af brancher og ofte teknisk orienterede virksomheder. Jeg har også været fast tilknyttet tekstforfatter hos Kulturregion Fyn, De Forenede Dampvaskerier og diverse designbrands.

Hvem vil du ramme?

Vellykket markedsføring kræver, at du kender din målgruppe og kommunikerer præcist til den. Internt i en organisation og i andre sammenhænge, handler det om at kunne ramme bredt. Alle mennesker opfatter individuelt, og vi bliver fanget og forført af forskellige budskaber. Nogen vil have facts, tabeller og tal. Andre vil kende forløbet og strukturen. Nogen vil vide, at det hele betyder noget. Og andre vil have visionen visualiseret. Tænk alle typer ind i din formidling, hvis du skal overbevise en hel medarbejderstab, en alsidig kundeskare eller en gruppe samarbejdspartnere. Målgruppen og situationen bestemmer, hvordan du kommunikerer budskabet bedst muligt.